Pohjois-Kymenlaakso

Puh. 040 743 8966

Etelä-Kymenlaakso

Puh. 040 752 1045

Uusimaa

Puh. 040 530 8814

Etelä-Karjala

Puh. 040 552 7435

toimisto@hyvinvointiakotiin.fi

Tiedustelut sähköpostilla

På svenska

Tilausehdot

Etusivu » Tilausehdot

Hyvinvointia Kotiin Oy tilausehdot

Työntekijällä on työsuhde Koti- ja hoivapalvelut Hyvinvointia Kotiin Oy:ssä (muualla tekstissä Hyvinvointia Kotiin Oy), joka huolehtii työnantajavelvoitteista. Tilaaja suorittaa sopimuksen mukaiset maksut laskun mukaan Hyvinvointia Kotiin Oy:lle. Työntekijä tekee käyntiin liittyvät kirjaukset (työaika ja tehtävät) asiakaskäynnin päätteeksi mobiililaitteella Fastroi-Hilkka toiminnanohjausjärjestelmään. Asiakkaalla on oikeus tarkistaa kirjatut tiedot.

Siivoustyön jälkeen liittyvät reklamaatiot tulee tehdä mahdollisimman pian (viimeistään palvelukäyntiä seuraavana päivänä) Hyvinvointia Kotiin Oy:n palvelutoimistoon (yhteystiedot sopimuksen yläosassa), että pystymme toteamaan asian tarkastuskäynnillä. Muita asioita koskevat reklamaatiot on esitettävä 7 vrk:n kuluessa aiheen ilmaantumisesta. Tilaaja hankkii kustannuksellaan tarvittavat asianmukaiset työvälineet, aineet sekä työssä mahdollisesti tarvittavat turvavarusteet, ellei tilausta tehtäessä ole toisin sovittu. Käytettäessä Hyvinvointia Kotiin Oy:n välineitä, veloitetaan ylimääräinen kulukorvaus sen hetkisen hinnan mukaan. Jos Hyvinvointia Kotiin Oy sopimuksesta vuokraa tilausta varten koneita / laitteita,veloitetaan vuokrauskulut tilaajalta. Mikäli tilaaja haluaa muuttaa suoritettavan työn laatua tai siihen käytettävää aikaa, on asiasta sovittava etukäteen palvelutoimiston kanssa. Sovitun palvelukäynnin alkamisajassa on puolen tunnin liukuma; käynti voi alkaa 15 minuuttia ennen tai 15 minuuttia jälkeen sovitun ajan.

Edestakaiset matkakulut veloitetaan kokonaisuudessaan, jos yhdensuuntainen matka asiakaskohteeseen on paikallistoimistolta 5 km tai yli. Kilometrikorvaus kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Matkakulut veloitetaan myös asiakaskäyntiin sisältyvistä ajoista (esim. asiointi, saattajapalvelu) riippumatta asiakaskohteen sijainnista. Sovitun palvelukäynnin peruutus tulee tehdä viimeistään 48 tuntia ennen sovittua työtä, soittamalla siihen palvelutoimistoon, jonka kanssa tilaussopimus on tehty. Peruutukset vastaanotetaan arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Jos käynti perutaan myöhemmin, se veloitetaan kokonaisuudessaan

Palvelusopimuksen irtisanomisaika on kaksi viikkoa.

Palvelusetelillä tilattuja palveluita koskevat ko. palvelusetelin sääntökirjan mukaiset säännöt.

Hyvinvointia Kotiin Oy:n tekemästä työstä voi hakea kotitalousvähennystä verottajalta (lisätietoja lähimmästä verotoimistosta tai inetrnetistä www.vero.fi ). Asiakas voi halutessaan pyytää nähtäväkseen Hyvinvointia Kotiin Oy:n omavalvontasuunnitelman.

Hyvinvointia Kotiin Oy:n tietosuojavastaava: toimisto@hyvinvointiakotiin.fi

Hyvinvointia Kotiin Oy:llä on sopimus Sosiaali- ja osaamiskeskus Socomin kanssa potilasasiamiehen palveluista. Potilasasiamiehenä toimii Kati Kiiski puh. 050 325 0836. Sosiaaliasiamiehen palvelut löytyvät kunkin kunnan yhteystiedoista.

Palautetta?

Kuulemme mielellämme palautteesi palvelusta tai toiminnastamme.